10. februar 2012

Godt nytt År…….

vil jeg ønske alle staudevenner, selv om vi har kommet et stykke inn i det nye året. Men hage-året for oss begynner vel først på alvor når vi kan begynne å se hva som rører seg under snødynen ute i hagen. Når vi ser at “den nye planten” har klart vinteren. Når blåveis, vinterblom og juleroser som noen av de første forteller oss at NÅ ER DET VÅR! Kjenner nå når jeg skriver om det hvor mye jeg lengter etter våren.
Nå er det såing og etterhvert prikling som opptar oss og selvsagt planlegging. Alltid noe nytt prosjekt på gang. Men hvordan skulle vi ellers klare oss gjennom vinteren?
                                                                                                             26554245f37[1]
Det nye styret i Staudeklubben er på plass og har hatt sitt første møte. Styret 2012 består av:

Leder Gunnhild Monstad 95295221 g-monsta@online.no
Sekretær Corine Dahl 95701514 corinedahl@hotmail.com
Kasserer Bente S. Jacobsen 93458786 bente_sy@hotmail.com
Frøsjef Svein Arne Berge 91630553 svaberge@online.no
Styremedl. Vidar Gunnarsen 91117583 v.gunnarsen@c2i.net
Styremedl. Gullbrit Stene 41226641 gb-stene@online.no
Varamedl. Ann C. Berg 93425538 annchistinia@gmail.com

Jeg, Gullbrit, har fått ansvar for Bloggen vår og skal gjøre mitt aller beste for å holde den oppdatert. Jeg tar gjerne imot aktuelt staudestoff og andre tilbakemeldinger fra alle Staudeklubbens medlemmer på ovenstående e-postadresse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar